joi, 29 noiembrie 2007

Cititi si trageti invatamintele de rigoare !

Doua cotidiane centrale se ocupa, - din nou ! -, de cazul asasinatelor comise de Securitate (si oamenii sai de incredere), la adresa unor redactori si directori ai Radio Europa Libera. Despre unul dintre eroi, s-a mai scris (degeaba !) si in urma cu cateva saptamani. Acum, pusa in fata noilor probe, TVR Cultural ia o masura tardiva. Ma-ntreb daca si ZIUA, lui Sorin Rosca Stanescu ii va urma exemplul ? O prima luare de pozitie a lui Rosca Stanescu nu lasa sa se intrevada nici o speranta, in aceasta privinta. Ba din contra, iata ce a considerat el de cuviinta sa declare: “Sorin Rosca Stanescu, directorul ziarului „Ziua”, al carui mentor si editorialist e Balaceanu-Stolnici, ne-a acordat urmatoarea declaratie: „Ziarul Cotidianul nu a facut dezvaluiri. A participat la o oribila manipulare impotriva unui mare intelectual roman. In calitate de director al ziarului «Ziua» va declar ca mi-e scarba de ceea ce au facut colegii mei de la Cotidianul. Domnul Balaceanu-Stolnici ramane mentorul ziarului «Ziua»“. Rosca Stanescu nu a explicat in ce consta manipularea si de ce anume ii este scarba”. Cele trei articole, mentionate mai sus, le puteti citi la adresele de – aici –, – aici – si – aici - Comentariile mele, pe marginea acestor articole nou aparute, le consider a fi de prisos ! Poate ca interesant si util ar fi sa le cititi pe cele ale cititorilor lor, adaugate la fiecare dintre articolele citate… Inchei, parafrazandu-l pe avocatul diavolului,…. mi-e scarba de ceea ce fac compatriotii mei !
Zangy Comment Graphics [mig007]
Zangy Comment Graphics

Niciun comentariu: