duminică, 30 septembrie 2007

Ganduri de Duminica

Este al naibii de dimineata... Pentru o zi de Duminica, intr-o tara normala, n-as avea nici o scuza pentru faptul ca m-am apucat sa-mi astern gandurile cu noaptea-n cap... Numai ca aici apare o problema. Una mica... Ma aflu, oare, intr-o tara normala ? Si, daca nu, atunci nu-s indreptatit sa ma manifest si eu in spiritul locului ? Iata un motiv care, m-a facut sa-mi scurtez somnul inca unei dimineti, cea de Duminica ! Cum la tembelizor nu ma mai uit de la Craciunul trecut, dau drumul la radio, fac un scurt periplu, pe net, sa vad ce s-a mai petrecut ieri si, ce-mi aud urechile si-mi vad ochii ? Cica Dl Presedinte s-a tinut de cuvant si si-a facut aparitia, ieri, seara, in Piata Universitatii, nu la ora cand fusese anuntat de presa mincinoasa (18:00, adica...) ci, o leaca mai tarziu, pe la 19:50.- vezi aici - Probabil ca s-o fi luat omu' la una mica, pe la Golden Blitz, ori l-o fi deranjat Elena (- vezi aici - Udrea, desigur...) cu ceva probleme urgente... Si despre dansa, saracuta, clevetitorii si rautaciosii + paparazii sustin ca cica ar fi pus de-un divort de blandul si intelegatorul domn... Asa ca, biata femeie, unde sa se duca sa se consoleze decat la Cotroceni... Nu ? Bref ca, in conformitate cu inteleapta vorba Mai bine mai tarziu decat niciodata, presedintele-jucator nu s-a privat de deliciul baii de multime care, zic tot gurile rele, nici nu era chiar multime... Ma rog, n-am fost acolo, n-am de unde sti cine are dreptate, nu ? Da', stai sa vezi nazdravanie,... Dl. Constantinescu, baiat fin, s-a tinut de cuvant si la ora 16:00 s-a prezentat la manifestatiunea d-sale - vezi aici -(deh, fiecare cu fanii lui....) care, unde credeti ca s-a consumat ? mda, cred ca ati ghicit,... Tot in Piata Universitatii, asa sa moara de nacaz dusmanii d-sale si-ai fantomaticului, ca sa nu zic defunctului PNT-Cd.... S-atunci, mai draga, cum sa fii linistit, sa te bucuri de Duminica ? Na, ca mi-a dat si cafeaua-n foc ! Asa-mi trebuie daca barfesc VIP-urile politicii dambovitene.... Ce ma intreb este cum s-o face, oare, ca anii trec si romanii nostri nu-nvata nimic din cate au vazut si trait ? Nu au invatat nimic din lectiile d-lui Ion Ilici Iliescu, au uitat, cu siguranta, manifestatiile si contra-manifestatiile din alta Piata, a Victoriei...- vezi aici - Cu aceeasi patima si inversunare il urasc si vorbesc de rau pe tapul, dandu-se-n vant dupa marinar.... Halal natie, halal popor.... Si ca toata povestea sa aiba si nelipsita bomboana, un ziar independent ne da si-o cronologie a evenimentelor din Piata Univestitatii din anii democratiei noastre vesnic originale... V-o reproduc si eu, aici, sa va stric si Dvs Duminica....

Niciun comentariu: